feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

Carian entri blog

Terkini





Solat Hajat di semua surau BSP & TIP pada MALAM INI - Khamis 10 Mac 2011

From: Azizul Jabbar Kamaruddin <azizuljabbar@yahoo.com>

Assalamualaikum,

Pada Mesyuarat JK Pembinaan Masjid Al-Mustaqim ke-20 malam tadi, AJK telah diberitahu bahawa JK Kecil Teknikal dan Arkitek Perunding telah mengemukakan Permohonan Kebenaran Merancang / Bangunan kepada Majlis Perbandaran Kajang (MPKj) pada hujung Februari 2011.

Sehubungan itu, Mesyuarat telah sebulat suara bersetuju untuk meminta kerjasama surau-surau di BSP dan TIP untuk mengadakan Solat Hajat memohon kepada Allah s.w.t. supaya dapat dipermudahkan usaha JK Pembinaan mendapatkan kelulusan terhadap permohonan tersebut.

Berikut disertakan butir-butir cadangan tersebut:

Tarikh: 10 Mac 2011 - Khamis
Masa:  Selepas solat Isyak (MALAM INI)
Lokasi: Semua surau-surau di BSP dan TIP


Pada ketika ini Tn. Hj. Anwar, Setiausaha JK Pembinaan sedang menghantar makluman melalui SMS kepada semua pengerusi/setiausaha surau berkenaan hasrat JK Pembinaan mengadakan solat hajat ini. Adalah diharapkan semua warga kariah Masjid Al-Mustaqim di BSP dan TIP akan dapat bersama-sama bermunajat ke hadhirat ilahi beramai-ramai malam ini.

Mohon juga kepada tuan-tuan dapat memanjangkan makluman ini kepada rakan-rakan yang lain, InsyaAllah.

Pegawai Penerangan
JK Pembinaan Masjid Al-Mustaqim
Bandar Seri Putra







Penafian

Pengendali blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat dalam laman web ini.