feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

Carian entri blog

Terkini





Kenduri Doa Selamat

Assalamualaikum


kepada semua saudara warga SP5, saya mewakili saudara Aizham, menjemput saudara sekelian untuk menyempurnakan hajat beliau untuk mengadakan majlis DOA SELAMAT dan TAHLIL sempena majlis perkahwinan adik beliau yang akan dilangsung kan seperti berikut :

Tuan badan : Aizham
Alamat : 23, Jalan Seri Putra 5/6
Time : 11:00 pagi
Tarikh : 13-03-2011
Hari : Ahad

Undangan juga kepada semua warga SP5 untuk memeriahkan lagi majlis perkahwinan adik beliau sesudah itu (rujuk kepada kad jemputan yang telah di edarkan).

NOTA

Sehubungan dengan itu, saudara Aizham juga meminta jasa baik semua kepada warga 5/6, untuk membantu dan merewangi pada hari majlis tersebut. Bantuan yang diperlukan merangkumi - mencuci pinggan mangkuk, membuat dan menyediakan air minuman dan beberapa perkara yang bersangkutan. Dengan itu, sukacita semua warga 5/6 dijemput untuk bermusyawarah pada hari AHAD, 6-03-2011 jam 8:30 malam, di rumah beliau, bagi membincangkan perkara tersebut. (Namun, Penyertaan untuk rewang adalah terbuka kepada semua warga SP5 - Jom Join !!)



Untuk Makluman

Mulai Jumaat, 11-03-2011 hingga 14-03-2011 adalah dimaklumkan bahawa lorong tengah akan ditutup bagi tujuan majlis saudara aizham. Sebarang kesulitan amat di kesali dan kami mohon maaf atas kesulitan tersebut.


b/p:

salman selamat
13, 5/6, BSP







Penafian

Pengendali blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat dalam laman web ini.