feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

Carian entri blog

Terkini





TPM datang untuk event INFRA, SMKBSP, 21 Nov 2011

index.php?action=dlattach;topic=9373.0;attach=5045;image

TPM datang untuk event INFRA (Institut Kemajuan Desa, Bangi) di bawah KKLW (Kementerian Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah - YB Dato' Seri Haji Mohd Shafie bin Haji Apdal menterinya)


YAB Tan Sri Dato' Hj. Muhyiddin bin Haji Mohd Yassin, Timbalan Perdana Menteri Malaysia akan menyempurnakan Majlis Penyampaian Anugerah Ilham Desa Peringkat Kebangsaan Tahun 2011 pada 21 November 2011 di Padang SMK Bandar Seri Putra, Kajang, Selangor.

(Sumber: http://www.infra.gov.my/web/guest/home)

Saya cuma risau keadaan trafik pada pagi itu aje.. walaupun event mula pukul 9 pagi, tapi pak pacak pagar dikhabarkan dah diminta mula menunggu seawal 7 pagi.. dah le itu satu2nya jalan utama keluar ke tol PPM.. mintak tolong kat warga BSP tolong hebahkan pada kengkawan, kot2 le nanti tetiba jem kat situ.. budak sekolah memang dah cuti, kita yg keroje ni tetap juga lalu-lalang depan pagar sekolah tu pepagi hari..

Sumber: http://putra-mahkota.com/forum/index.php?topic=9373.msg86024#msg86024






Penafian

Pengendali blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat dalam laman web ini.