feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

Carian entri blog

Terkini





[SYOK'2011] Pendaftaran Bengkel Coklat Masih Terbuka

Bengkel Membuat Coklat untuk kanak-kanak dan remaja.

Antara objektif bengkel ini adalah memberi pendedahan kepada anak-anak asas masakan coklat. Di samping dapat memenuhi masa cuti sekolah mereka, sudah tentu mereka seronok melakukan aktiviti diluar daripada apa yang dipelajari disekolah. Ini sudah tentu meningkatkan kreativiti dan keyakinan anak-anak. Mungkin juga mereka boleh diketengahkan untuk program masakan Master Chef Malaysia versi Kanak-kanak (jika diadakan nanti).

Tarikh: 3 Disember 2011 (Sabtu)
Masa: 8.00 – 11.00 pagi (3 jam)
Tempat: Surau As-Syakirin
Yuran : RM50 seorang.
Perincian: Kelas compound sahaja. Kelas diajar secara 'hands-on'. Penerangan tentang jenis-jenis coklat. Teknik mencairkan coklat compound. Antara jenis coklat yang akan dibuat: Pelbagai jenis PRALIN COMPOUND DGN INTI @ FILING, Coklat truffle,  LOLLICHOC, coklat bar. *** Bahan dan peralatan di sediakan.
Trainer: Puan Azlina. Menceburi bidang bakery sejak 4 tahun lalu. Bermula di rumah dan seterusnya berkembang ke sebuah kedai di Bangi.

Pendaftaran

Antara coklat yang telah dihasilkan:























Penafian

Pengendali blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat dalam laman web ini.