feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

Carian entri blog

Terkini





[SYOK'2011] Program Cuti Sekolah di BSP - Borang Pendaftaran



Bagi memudahkan urusan pendaftaran, semua peserta yang telah dan belum mendaftar secara SMS sebelum ini diharap dapat mengisikan borang dibawah serta dapat membuat bayaran kepada akaun yang tertera pada borang tersebut.

Terima kasih.

Borang Pendaftaran


---------- Forwarded message ----------

Borang Pendaftaran SYOK'2011

Bagi memenuhi masa anak-anak dan keluarga pada cuti sekolah ini, Persatuan Penduduk Bandar Seri Putra dibawah Biro Sukan dan Rekreasi dan Biro Wanita ingin menjemput warga Bandar Seri Putra khususnya atau masyarakat sekitar Bandar Seri Putra untuk menyertai program: Syoknya Cuti Sekolah @ BSP (SYOK'2011) Berikut di senaraikan beberapa program yang telah dirancang: 1. Kelas Renang 1 Malaysia 2. Bengkel Membuat Coklat untuk kanak-kanak dan remaja. 3. Bengkel Membuat Cupcake dan Hiasan untuk kanak-kanak dan remaja. 4. Indahnya Subuh di Broga (ISB) – Mendaki Bukit Broga 5. Bengkel Mengurus diri dengan Google dan Facebook untuk remaja. 6. Bengkel Membuat Keychain/Kraftangan 7. Pertandingan Bowling Terbuka PPBSP 2011 (Taman, Kumpulan Lelaki, Kumpulan Wanita dan Kumpulan Kanak-kanak). Diskaun diberikan kepada mereka dan keluarga yang telah mendaftar sebagai Ahli PPBSP. Hubungi: En. Khai (Biro Sukan dan Rekreasi) - 012.2655.203, khaiatbsp@gmail.com Cik Puan Nursiah (Biro Wanita) - 019-2641736 http://syokcutibsp.blogspot.com


















Penafian

Pengendali blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat dalam laman web ini.