feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

Carian entri blog

Terkini





Respond Survey: Biro Sukan dan Rekreasi, PPBSP

Tuan/Puan warga BSP.

Setakat ini hanya 37 respon yang diterima berkenaan survey Biro Sukan dan Rekreasi.

Bagaimanapun, alhamdulillah daripada respon yang sedikit ini (saya target dulu dapatlah dalam 1,000 respondent.. kena buat survey fizikal juga ni) dapatlah sedikit sebanyak apa yang warga BSP inginkan. Antaranya keperluan mengadakan aktiviti keluarga. Perlunya gelanggang bola tampar. Acara bowling. Basikal juga banyak peminatnya. Respond juga mengatakan perlu kepada acara antara taman. Perlunya kompleks sukan, hebahan yang berkesan dsb. Satu yang ingin saya respond di sini, PPBSP secara amnya dan Biro Sukan dan Rekreasi secara khususnya baru sahaja secara rasminya berjalan selepas AGM baru-baru ni.

Terima kasih kepada respondent dan harap lebih ramai yang akan tampil mengisi survey ini (harapnya sampailah 1,000 respondent).

-Biro Sukan dan Rekreasi-





















Jika gambar kurang jelas, boleh rujuk di sini http://www.facebook.com/media/set/?set=a.176355972419839.44276.169051276483642






Penafian

Pengendali blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat dalam laman web ini.