feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

Carian entri blog

Terkini





Hasil Undian Pertandingan Badminton BSP 2011

Labels:

Alhamdulillah semalam telah diadakan cabutan bagi Pertandingan Badminton Bandar Seri Putra 2011. Pihak Bangi Heights telah mulakan undian tepat jam 5. Manakala, wakil permain yang hadir tepat pukul 5 adalah seramai 4 orang termasuklah wakil BSP Induk (PPBSP). Bagaimanapun, beberapa lama selepas itu tampil juga beberapa lagi wakil penduduk termasuklah wakil Putra Tropika.

Undian berjalan lancar sehinggalah ke Kumpulan C. Kerana kesilapan teknikal, maka atas persetujuan wakil pemain yang hadir, cabutan telah dijalankan semula.









Hasil undian kali ke dua.




Kumpulan A


Kumpulan B


Kumpulan C

Insya-Allah, pada hari Sabtu sebelum hari pertandingan, akan diadakan sesi pemanas badan di dewan pertandingan. Ini bagi membolehlah pemain membiasakan diri dengan keadaan dewan disamping boleh melihat-lihat kekuatan pihak lawan.

Bagi penduduk Bandar Seri Putra pula, saya menyeru untuk ramai-ramai turun untuk menyaksikan perlawanan tersebut pada 22 Mei 2011 mula jam 8.30 pagi. Berilah sokongan kepada wakil taman anda disamping menunjukkan kepada pihak penganjur yang kita warga Bandar Seri Putra bersatu hati dalam apa sahaja aktiviti sosial yang dianjurkan oleh mana-mana pihak tidak kira Bangi Heights, BSP Induk, Persatuan Taman dsb.

"1Sukan, 1BSP"

Khairil
Ketua Biro Sukan dan Rekreasi PPBSP
(khaiatbsp@gmail.com)






Penafian

Pengendali blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat dalam laman web ini.