feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

Carian entri blog

Terkini





Mohon Bantuan Mencari Motor FZ105 Merah No Pendaftaran WSF7105.

Salam,

Ni ada warga BSP yang memerlukan pertolongan mencari semula motor suaminya yang telah kemalangan.

Kalau ada yang ternampak motor FZ105 merah plet no WSF7105, sila hubungi nombor ini 0193272304.

Khai

===========================
Sumber: http://putra-mahkota.com/forum/index.php?topic=7519.msg73059#msg73059

salam smua

smlm suami saya kemalangan hendak ke office di Shah Alam. Tak tahu waktu kejadian n tmpt kejadian kerana bila ditanya...dia ckp UKM n hospital Serdang walhal dia di hantar ke hospital putrajaya oleh ambulan klinik kesihatan nilai. Saya balik dr opis jam 3pm selepas di telefon suami, beliau sudah berada di dalam rumah dgn brg2 miliknya...siapa hantar pun dia taktau...

Mohon sesiapa yg ternampak kejadian possibly highway elite belakang ni, sila PM saya...saya rasa mungkin kemalangan langgar lari motor n kereta. Kejap lagi saya nak pi klinik kesihatan nilai nak siasat record kejadian n hopefully dpt number telefon mereka yg membantu suami..motor pun tak jumpa lagi ni...

mohon warga BSP , kalau ternampak motor FZ105 merah plet no WSF7105 tolong hubungi saya segera 0193272304...

suami memakai set lengkap helmet fullface, jaket, buts n gloves...alhamdulilah kalau tak mungkin lagi teruk...jahit di bibir, lutut, jari kaki...doa2kan...

tq





Penafian

Pengendali blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat dalam laman web ini.