feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

Carian entri blog

Terkini





Kaunter T-Shirt SP5 Pagi Esok Rabu 8.30-9.30 pagi di Pos Pengawal

Salam warga SP5 yang dihormati,

Bagi menyempurnakan t-shirt SP5, saya akan membuka kaunter di pos pengawal pagi esok (Rabu).
Ini memudahkan pembayaran serta mengesahkan tempahan tuan-puan.
Saya akan buka kaunter tersebut mula jam 8.30 pagi sehingga 9.30 pagi.

Saya sangat berharap semua tempahan dapat disahkan seterusnya bayaran dapat dibuat.
Maaf, sangat kepada yang tidak membayar sehingga pagi esok, saya terpaksa membatalkan tempahan tersebut.

Seterusnya saya akan hantar tempahan kita untuk diproses petang esok.
Maka, kerjasama daripada semua sangat diharapkan.

p/s: kalau nak borak-borak pun bolehlah join sekali. Saya juga akan menjual bawa buku-buku PTS, frozen food dan keychain comel buatan tangan.

Khai

---------- Forwarded message ----------


293438_10150363963017996_163419787995_8231413_179147860_n.jpg

T-Shirt SP5 dibuka untuk tempahan.
Cadangan dipakai pada MAJLIS KORBAN tahun ini.
Ini bagi menampakkan kesepakatan kita warga SP5.

T-Shirt tanpa kolar.
Ada 3 kategori
- Lengan pendek (Kelabu dan biru laut) - RM20
- Lengan panjang (Biru gelap dan hijau epal) - RM22
- Kanak-kanak lengan pendek - RM18

Setiap satu t-shirt terjual, RM1 akan dimasukkan ke tabung SP5.

Maklumat lanjut atau tempahan, sila hubungi saya Khair khair75@gmail.com atau 012.2655.203







Penafian

Pengendali blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat dalam laman web ini.