feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

Carian entri blog

Terkini





Laman Web/Blog Kita

Saya ingin mengucapkan setinggi-tingi tahniah dan terimakasih kepada saudara Khair yang sungguh berdedikasi dalam menjayakan laman-laman web / blog bagi keluarga kita, SP5, selain dari Yahoo Groups! ini, kita juga memiliki blog http://seriputra-5.blogspot.com/ dan juga pemuka buku :)), facebook seriputa5. Banyak input yang telah dimuatkan ke dalam kesemua laman-laman tersebut, jadi sama-samalah layarinya.

Jadi, kepada sesiapa yang belum menjadi ahli kepada Yahoo Group bleh lah berbuat demikian (dan sampaikanlah kepada jiran anda juga ya jika mereka belum menjadi ahli), dan layarilah juga blog-blog kita bagi mendapatkan berita terkini dan selalulah merujuk kalender aktiviti, laman galeri gambar dan video kita, dan bookmark kanlah laman-laman tersebut di browser anda. Anda juga boleh menyumbang artikel/berita/Komen/ucapan Tahniah/Takziah atau apa saja yang sesuai kepada laman-laman tersebut. Jadikanlah diri kita, sebuah keluarga yang aktif bukan saja offline tapi juga online.

Kepada ahli-ahli yang ingin mengiklankan produk atau perkhidmatan anda dilaman blog SP5 boleh lah menghubungi saya (013-2544971 atau idaman665@gmail.com) atau saudara Khair (0132074540), manakala bayarannya adalah mengikut keikhlasan anda dan akan disalurkan kepada Tabung SP5. (Soal samada ianya mempunyai bayaran minimum adalah tertakluk kepada keputusan jawatankuasa, saiz iklan, dan bagaimana ianya hendak dipersembahkan).
 

Sekian.
 

 

salman selamat
13, jsp 5/6, bsp









Penafian

Pengendali blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat dalam laman web ini.