feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

Carian entri blog

Terkini





Utusan 27/4/2012: Bandar Seri Putra digelar 'bandar ilmu'

Bandar Seri Putra digelar 'bandar ilmu'

Frankie Tan (dua kanan) bersama Ketua Pegawai Operasi Cosmo, Ahmad Fariz Hassa (dua kiri) melihat dokumen perjanjian yang telah ditandatangani antara kedua-dua syarikat di Kuala Lumpur, semalam.

KUALA LUMPUR 26 April - United Malayan Land Bhd. (UM Land) menyasarkan pembangunan Bandar Seri Putra akan siap sepenuhnya menjelang 2020 dan bakal digelar sebagai 'bandar ilmu'.

Bandar Seri Putra dibangunkan oleh anak syarikat UM Land, Seri Alam Properties Sdn. Bhd. (SAP) meliputi tanah seluas 1,224 hektar di Kajang.

Pengarah Urusan SAP, Frankie Tan berkata, proses penilaian pembangunan tersebut telah di peringkat akhir dan fokus pembangunan terarah kepada sektor pendidikan, kesihatan dan perumahan.

"Dua pertiga Bandar Seri Putra telah dibangunkan dan berbaki kira-kira 404.6 hektar dengan nilai pembangunan kasar (GDV) semasa mencecah RM3.5 bilion dan mungkin lebih pada masa depan.

...

Sila dapatkan naskhah Utusan Malaysia hari ini.


Inline images 1
Klik untuk pembesaran

========================
Khai
khair75@gmail.com
========================







Penafian

Pengendali blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat dalam laman web ini.