feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

Carian entri blog

Terkini





TERKINI: KES PECAH MASUK RUMAH

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

 

Semua Penduduk Yang Dihormati,

 

1.            Dimaklumkan berlaku satu kejadian pecah masuk rumah pada 04 Apr 2012 di No. 38, Jalan Seri Putra 9/4, Anjung Suasana Fasa 8B.

 

2.            Isteri tuan rumah yang balik dari kerja lebih kurang jam 6.00 petang mendapati rumahnya telah dipecah masuk melalui pintu utama yang telah diumpil.  Barang-barang yang dicuri ialah dua buah TV LCD 32", satu utas gelang emas, dua bentuk cincin emas, satu utas rantai emas, sebentuk loket emas, wang tunai LK RM700.00.  Anggaran kerugian LK RM10,000.00.

 

3.            Sila hebahkan kepada semua komuniti supaya berjaga-jaga dan sentiasa berwaspada dengan gerak langkah penjenayah-penjenayah yang mengambil kesempatan dengan peluang yang ada.  Walaupun peratusan jenayah di BSP boleh dikatakan rendah berbanding kawasan-kawasan lain tapi warga penduduk hendaklah sentiasa beringat-beringat agar kita semua dapat mencegah supaya zero atau sekurang-kurangnya paling minima kejadian jenayah di BSP.  Sebagai makluman, kes-kes jenayah yang telah berlaku di BSP dari bulan Jan 2012 hingga sekarang adalah seperti berikut:-

 

                a.            07 Jan 2012         -              Jalan Seri Putra 5/6, Putra 96                       -              Pecah masuk rumah.

                b.            12 Jan 2012         -              Jalan Seri Putra 3/F, D'Sentral 6B               -              Ragut.

                c.             23 Feb 2012        -              Jalan Seri Putra 2/3A, Laman Indah          -              Pecah masuk rumah.

                d.            28 Feb 2012        -              Jalan Seri Putra 2/5, Laman Indah             -              Pecah masuk rumah.

                e.            14 Mac 2012       -              Blok B, Pangsapuri Seri Mawar                   -              Pecah masuk rumah.

                f.             14 Mac 2012       -              Jalan Seri Putra 2/3E, Laman Indah           -              Pecah masuk rumah.

                g.            19 Mac 2012       -              Jalan Seri Putra 3/G, D'Sentral 6A             -              Ragut.

 

Sekian.

 

Wassalam dan salam sejahtera.

 

Norizan bin Hj Sulaiman

Eksekutif Kanan - Keselamatan

BHDSB







Penafian

Pengendali blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat dalam laman web ini.