feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

Carian entri blog

Terkini





Masjid Al-Mustaqim: Terkini Mac 2011.

Graf Jumlah Sumbangan ke Tabung Pembinaan Masjid Al-Mustaqim BSP sehingga bulan Mac 2011. Jumlah terkumpul yang dilaporkan ketika Mesyuarat JK Pembinaan ke-21 yang lalu adalah RM 601,013.63



Alhamdulillah, sumbangan derma diterima melebihi RM40,000 selama 2 bulan berturut-turut. Jika kutipan bulanan seterusnya dapat konsisten melebihi RM40,000, insyaAllah Tabung Pembinaan akan mencapai sasaran awal RM 1 juta sebelum hujung tahun 2011 supaya kerja-kerja pembinaan dapat dimulakan.

Mesyuarat JK Pembinaan ke-21 yang lalu telah diberitahu bahawa Pihak MPKj akan bermesyuarat pada 13 April 2011. Difahamkan, salah satu agendanya adalah membincangkan Permohonan Kebenaran Merancang/Bangunan yang telah dihantar oleh JK Kecil Teknikal Masjid Al-Mustaqim pada 28 Feb yang lalu.

JK Pembinaan berharap ahli-ahli kariah bersama-sama berdoa kepada Allah s.w.t. supaya dapat dipermudahkan usaha mendapatkan kelulusan terhadap permohonan tersebut, insyaAllah.


Sumbangan Sebulan RM50 selama 20 bulan, INSYAALLAH..






Penafian

Pengendali blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat dalam laman web ini.