feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

Carian entri blog

Terkini





KES PECAH MASUK RUMAH

FYI

---------- Forwarded message ----------
From: Norizan Sulaiman <nsizan@umland.com.my>
 

Semua penduduk yang dihormati.

 

1.            Dilaporkan dua kes pecah masuk rumah telah berlaku di Taman D'Putra 56 yang disedari oleh jiran pada pagi ini, 11 Apr 2011:-

 

a.                   No. 13, Jalan Seri Putra 5/2.  Pecah masuk rumah melalui pintu hadapan.  Rumah belum diduduki kerana pemilik berada di luar negeri tetapi  rumah telah dipenuhi dengan  peralatan dan kelengkapan rumah.  Kerugian tidak dapat dipastikan.

 

b.                  No. 12, Jalan Seri Putra 5/4.  Pecah masuk rumah melalui tingkap hadapan.  Rumah dipenuhi dengan peralatan dan kelengkapan tetapi pemilik tidak mendiami rumah ini dan tinggal di lain kawasan di dalam Bandar Seri Putra.  Kerugian tidak dapat dipastikan lagi.

 

2.            Diharapkan maklumat yang disampaikan ini dapat membantu semua penduduk supaya lebih berhati-hati dan beringat serta dapat meningkatkan kawalan keselamatan di taman masing-masing.  Kes kejadian sepanjang tahun ini diperumahan teres berlaku di waktu malam hingga ke pagi berlainan dengan kejadian sebelum ini banyak berlaku di waktu siang, ketika penghuni keluar berkerja.  Sila panjangkan e-mel ini kepada semua komuniti.

 

Norizan bin Hj Sulaiman

BHDSB







Penafian

Pengendali blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat dalam laman web ini.