feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

Carian entri blog

Terkini





Kecurian di BSP: Pencuri menyamar membaiki saluran paip bocor mencuri 2 laptop

« on: Today at 09:56:13 AM »


Kejadian Berlaku pada 17 Feb 2011 lepas. Seorang India berambut hampir botak memakai kereta Satria Biru muda. Dirumah hanya tinggal anak lelaki sek menengah sendirian. Menggunakan alasan ayah telah menghubungi beliau utk membaiki saluran paip bocor. Apabila masuk kerumah beliau mengarahkan anak naik ketingkat atas mengunci paip utama didalam bilik air dan menunggu sehingga diberitahu utk dibuka semula.

Kesempatan ini diambil untuk mengambil 2 unit laptop di bilik tamu bawah... dipercayai ada unsur2 pukau, sebab anak lelaki ini tidak pernah membenarkan sesiapa masuk kerumah terutama org yg tak dikenali...laporan polis sudah dibuat.. pihak polis memaklumkan ini adalah kejadian kedua dengan modus operandi yg sama dan kenderaan yg sama.

Kepada jiran2 semua berhati2lah dengan kemunculan kereta ini dikawasan anda dan cepat2 maklumkan kepada pihak polis utk diambil tindakan.

Ref: http://putra-mahkota.com/forum/index.php?topic=6615.msg66416;topicseen#msg66416

__._,_.___






Penafian

Pengendali blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat dalam laman web ini.