feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

Carian entri blog

Terkini





Timeline Pembinaan Masjid Al-Mustaqim - Oktober 2010

Assalamualaikum w.b.t.

Setelah menerima banyak komen dari ahli kariah tentang bilakah tarikh sebenar Masjid Al-Mastaqim akan dibina, JK Kecil Teknikal Pembinaan mengambil keputusan untuk menghebahkan Timeline Proses Pembinaan. Sila lihat Timeline Pembinaan Masjid Al-Mustaqim yang menunjukkan proses permohonan yang sedang berjalan dan jangkaan kelulusan untuk bergerak dan memulakan pembinaan.



Ahli kariah juga diberitakan tidak tahu siapakah AJK Pembinaan Masjid. Sukacita saya maklumkan bahawa Ahli Jawatankuasa Pembinaan adalah semua Pengerusi Surau di BSP serta Pengerusi Jawatankuasa Persatuan Penduduk (jika surau tidak terdapat di taman2 berkaitan) dan orang perseorangan yang dilantik oleh AJK dari masa ke masa. Oleh itu saya lampirkan Senarai AJK Pembinaan Masjid Al-Mustaqim yang hadir mesyuarat pada bulan Jun 2010. Senarai ini telah dicetak dalam Buku Cenderahati Forum Perdana Ehwal Islam pada 26 Jun 2010 yang lalu. Nama-nama dalam senarai ini tidak tetap kerana kadangkala Surau-surau dan Persatuan Penduduk Skim-skim Perumahan akan menghantar wakil yang berbeza ketika mesyuarat bulanan JK Pembinaan Masjid.


Sekian, terima kasih.


Bagi Pihak JK Pembinaan Masjid Al-Mustaqim BSP
Azizul Jabbar Kamaruddin
Pegawai Penerangan






Penafian

Pengendali blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat dalam laman web ini.