feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

Carian entri blog

Terkini





Majlis Sumbangan Pacuan Empat Roda oleh Bangi Heights kepada PDRM

Inline images 1

Inline images 2

Inline images 3

BANGI, 14 Jun: UMland Bhd. hari ini menyerahkan sebuah kenderaan pacuan empat roda kepada Polis Diraja Malaysia untuk digunakan tugas-tugas kepolisan dalam mencegah jenayah. Timbalan Ketua Polis Selangor, SAC Dato' A Thaiveegan sebentar tadi hadir bagi menyempurnakan majlis serah terima kenderaan pacuan empat roda tersebut dan majlis penyerahannya diadakan di Bandar Seri Putera, Bangi. Dalam ucapannya beliau mengucapkan jutaan terima kasih di atas sumbangan yang diberikan.

Ini adalah satu lagi 'Corporate Social Responsibility' oleh syarikat swasta di mana Kenderaan yang disumbangkan ini dapat membantu pihak polis dalam memperluaskan penugasan kepolisan dan menjaga kesejahteraan masyarakat. Antara yang hadir Ketua Pegawai Eksekutif Kumpulan UMland Bhd, Encik Chia Lui Meng, Pengurus Besar Bangi Heights Development Sdn. Bhd. Encik Ng Tay Guan, Ketua-ketua Jabatan Kontinjen Selangor dan Ketua Polis Daerah IPD Kajang.

Sumber: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.380461425337137.80725.185472384836043&type=1

========================
Khai
khair75@gmail.com
========================







Penafian

Pengendali blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat dalam laman web ini.