feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

Carian entri blog

Terkini





Menggunakan e-Aduan MPKJ

Salam sejahtera untuk semua Warga SP5,

 
Kami (AJK) ingin merakamkan ucapan terimakasih kami kepada warga SP5 yang telah mengunjurkan aduan seperti lampu jalan tidak berfungsi, lampu jalan tidak berfungsi mengikut time zone yang betul, sampah tidak di pungut mengikut jadual atau tidak konsisten dan sebagainya.
 
Untuk makluman semua, kami telah menggunakan saluran yang kami ada seperti menggunakan e-Aduan, melapurkan kepada ahli majlis dan sebagainya. Mungkin disebabkan kesibukan serta ingin mengumpulkan beberapa masalah / aduan, lapuran yang kami buat agak terlewat.
 
Disini kami ingin memohon kerjasama dari semua Warga SP5 agar dapat membuat lapuran terus kepada MPKJ melalui e-Aduan MPKJ. Disertakan panduan untuk menggunakan e-Aduan MPKJ. Dengan menggunakan kaedah ini, aduan anda akan dapat disalurkan kepada MPKJ secepat mungkin dan tindakan akan dapat dijalan dengan kadar segera oleh MPKJ.
 
Terimakasih diatas kerjasama warga SP5.
 
 
Sekian.
 
Rosley Abd Aziz
Setiausaha.







Penafian

Pengendali blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat dalam laman web ini.