feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

Carian entri blog

Terkini





Fwd: [Surau Al-Hijrah] Pendaftaran Khairat Kematian Surau al-Hijrah 2014



 
Tuan / Puan para Jemaah Surau al-Hijrah Sekalian.
 
Sukacita dimaklumkan, pendaftaran untuk menyertai Skim Khairat Kematian Surau al-Hijrah bagi tahun 2014 kini dibuka. Tuan/Puan boleh menghubungi Penama di bawah bagi urusan pembayaran & Resit Rasmi. Waktu paling mudah berurusan adalah selepas solat Isyak berjemaah, di Surau al-Hijrah BSP.
 
  1. Bagi memperbaharui caruman serta tiada perubahan kepada nama-nama yang didaftarkan sebelum ini, TIADA BORANG DIPERLUKAN. Anda hanya perlu berjumpa dengan mana-mana Penama di atas dan membayar yuran RM 50.00 untuk sekeluarga.
  2. Bagi penyertaan baru ataupun ada perubahan di kalangan keluarga, sila muat turun Borang berikut & sertakan sekali dengan pembayaran. http://suraualhijrahbsp.com/doc/borangkhairat.pdf.
  3. Jika anda telah membuat pembayaran Khairat Kematian melalui akaun Bank Muamalat Surau al-Hijrah, sila hubungi Bendahari Encik Mazlan Abdullah dan kemukakan bukti pembayaran untuk mendapatkan Resit Rasmi.
  4. Sila layari http://suraualhijrahbsp.com/peraturan.html untuk mengetahui peraturan yang terkandung di dalam Buku Peraturan Khairat Kematian Surau al-Hijrah beserta nombor-nombor penting untuk dihubungi.

Sekian untuk makluman, wassalam.
 
SEBARANG BENTUK DERMA UNTUK PEMBANGUNAN, PENYELENGGARAAN & AKTIVITI SURAU BOLEH DISALURKAN TERUS KE DALAM
SEMOGA ALLAH SWT MEMBERKATI AMAL JARIAH TUAN/PUAN DAN MENDAPAT RAHMAT DI DUNIA DAN AKHIRAT. INSYAA ALLAH.







Penafian

Pengendali blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat dalam laman web ini.