feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

Carian entri blog

Terkini





Putra Tropika 3 -1 SP5

BSP, 9 Mei 2010.



Keputusan yang tidak memberangsangkan bagi pasukan SP5 atau lebih dikenali dengan nama samaran "Iguana". Iguana tewas kepada pasukan Putra Tropika dengan jaringan 1-3.

Pasukan "Iguana" yang kehilangan beberapa tonggak utama serta kecederaan beberapa pemain utama terpaksa berpuas hati dengan keputusan seri 0-0 pada separuh masa pertama. Walaupun Putra Tropika lebih banyak mengasak, tetapi kecekapan benteng pertahanan Iguana berjaya menyekat serangan-serangan tersebut. Disamping beberapa peluang juga diperolehi oleh "Iguana" tetapi tanpa sebarang jaringan. Separuh masa pertama 0-0.

Separuh masa kedua bermula dengan jaringan dari Putra Tropika hasil tangkapan kurang kemas penjaga gawang "Iguana". Bagaimanapun, "Iguana" berjaya menyamakan keputusan hasil usaha Saudara Patrick Ismaili (penjaga gawang "Iguana" game lepas). Tetapi jaringan penyamaan tersebut tidak dapat menaikkan semangat pasukan "Iguana" bila mana 2 lagi jaringan lembut ("soft goal") dilepaskan oleh pasukan "Iguana". Perlawanan tamat dengan "Iguana" 1 dan Putra Tropika 3.

Selepas perlawanan, Saudara Fadzil, pengurus "Iguana" dalam temubualnya mengatakan "Nevertheless we are proud of the team. They have played their hearts out and only perhaps the willingness of their physiques were not matched by the urging of their hearts."

Oleh Khai@BSP







Penafian

Pengendali blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat dalam laman web ini.