feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

Carian entri blog

Terkini





SESIAPA YANG BERMINAT BERNIAGA BISKUT RAYA

Salam.
 
Sesiapa yang berminat untuk menambahkan sedikit pendapatan pada hari perayaan yang akan menjelang tak lama lagi bolehlah cuba cuba berniaga biskut raya. Saya adalah stokist untuk biskut raya keluaran Norli Products, Batu Pahat. Biskut Norli amatlah sedap dan terkenal di seluruh Malaysia terutama sekali di KL, Selangor, Johor dan selatan tanah air. Pn Norli telah menceburi bidang ini lebih dari 15 tahun.
 
Jika berminat, datanglah ke alamat yang tertera di bawah ini untuk mendapatkan sampel-sampel. Sampel-sampel dijual pada harga cost. Harga yang saya tawarkan adalah khas untuk pengedar dan ianya harga seperti mana yang di kenakan kepada anda sekiranya anda membeli terus dari Norli Products, Batu Pahat. Saya hanya mengenakan sedikit cost pengendalian dan penggangutan. Kalau nak di kira harga minyak dan tol dari KL ke Batu Pahat iaitu lebih kurang RM150 pergi balik.
 
Anda juga boleh layari website dan oder boleh juga dibuat melalui email atau telephone. Syarat-syarat yang ditentukan hendaklah dipatuhi.
 
Nama: Norhayati Binti Mohideen atau Saim Kamin 
Alamat: No. 17, Jalan Seri Putra 5/2, Bandar Seri Putra, Bangi, Kajang 43000
Hp: 0173090476 (Saim) atau 0123927173 (Yati)
Website: www.sazkuihraya.com (wef July 2010)
 
Syarat-syarat:
1- Semasa membuat tempahan, pengedar perlu mendepositkan 50% harga belian ke Maybank A/C Norhayati Mohideen - 504003661601 dan sms maklumat ke 0123927173 (yati).
2- Tarikh tutup tempahan - 11 Ogos 2010 (Hari kedua puasa).
 
Sekian Terima Kasih
Yati








Penafian

Pengendali blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat dalam laman web ini.